Facebook Like

duminică, 5 iulie 2015

Castiga numeroase premii Bergenbier! cu 1 iulie – 31 august 2015


Vara asta, orice bere Bergenbier blondă poate ascunde unul dintre milioanele de premii.

3 mașini Toyota Auris Hybrid
132 tablete Samsung
3.000.000 beri Bergenbier dintre care
– 851.634 x bere blonda Bergenbier, PET 2.5L
– 1.497.351 x bere blonda Bergenbier, sticla 0.5L
– 651.015 x bere blonda Bergenbier, doza 0.5L

Intra pe site-ul oficial: https://www.bergenbier.ro/

Poti gasi sub capac/cheita/etichete promotionale urmatoarele mesaje: 
MAIINCEARCA 
XXXXPETXXXX 
XBERE05LXX 
XDOZA05LXX 
XXTABLETAXX 
XXMASINAXXX

26 de comentarii:

  1. Sunt organizate diferite concursuri, dar nu poți afla cine onorează eventualele câștiguri. Am mai multe capace de la berea Bergenbier ( CA SĂ VEZI NOROC) pe care scrie PET.. S-au e tot o cacealma!?.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ai gasit mesajul PET sub capac atunci intri pe site-ul lor :www.bergenbier.ro si undeva mai jos scrie "Centre de premiere". Acolo introduci judetul si orasul de unde vrei sa ridici premiul si ei te redirectioneaza catre magazinele de la care iti poti ridica premiul.

      Ștergere
    2. Sun falsuri de marketing. Maina si tabletele nu exista. Statul Roman nu verifica aceste "concursuri". Un raport final, daca va fi va preciza : "nu s-a solicitat premiul". Ca la noi la nimenea !

      Ștergere
  2. De unde se ridica in gorj?

    RăspundețiȘtergere
  3. ce castig este daca am gasit sub capac xxxxpetxxxx?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am gasit acest cod xxxxPETxxxx

      Ștergere
    2. am gasit acest cod xxxxPETxxxx

      Ștergere
    3. am gasit eu xxxxPETxxxx

      Ștergere
    4. E foarte simplu...te duci la un market din apropiere si in schimbul capacului primesti un pet de 2.5 . majoritatea marketurilor care se respecta o sa iti schimbe pe loc capacul.nu inteleg de unde atata pesimism...premiile bergenbier chiar se acorda.

      Ștergere
  4. am gasit acest cod sup capac xxxxPETxxxx

    RăspundețiȘtergere
  5. Ati vazut ce repede s-a raspuns la toate intrebarile? Romanul nu are ambitie sa-i taie macaroana unei firme care-l inseala! Multa muie bergenbier! Sa-ti fie rusine!

    RăspundețiȘtergere
  6. Daniofan impex srl radu negru - Sebesului, 8 din Braaila sustine ca nu primesc decat 12 pet-uri pe saptamana. Asta ...ori mint ei ori voi sunteti autorii! Dar nu e nimic mai sunt si alte marci de bere in romania la fel de proasta ca a voastra si fara tva redus! Ne orientam!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In functie de castigurile pe care distribuitorul local le estimeaza,aloca un nr de premii pt anumite centre de premiere.incearca un market mai mare

      Ștergere
  7. Premii mari nu exista, iar premiile mici n-ai de unde sa le ridici.. Daca exista 5-10 locati in capitala de unde sa-ti ridici doza/petul etc, este bine.. insa sa tai Bucurestiul in doua pentru o doza, te lipsesti. Astfel de campanii sunt ZERO.

    RăspundețiȘtergere
  8. Pentru mai multe detalii apelati 0317305007....infoline bergenbier,aici o sa fiti preluati de unul dintre operatori si o sa fiti indrumati catre cel mai apropiat centru de premiere

    RăspundețiȘtergere
  9. Mare teapa cu premiile astea , eu am fost peste tot in Ploiesti si acelasi rezultat .. veniti maine ca nu mai avem... asa am fost 8 zile la rand, am dat telefon inclusiv la nr dupa doza dupa 10 minute a raspuns un operator care mi-a zis sa mai insist la magazine.. totul pentru 2 doze de bere... saracu ala care o sa castige masina... Reclama mincinoasa maine o sa depun o plangere la OPC , isi vand produsele in hipermarchet si au tupeu sa spuna ca nu au doze. in stilul asta isi fac anti reclama. Apropo ---Timisoreana-- e mai buna !!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. si eu am cstigat o tableta si astepat sa mi-o revendice

    RăspundețiȘtergere
  11. Salut!Cand se vor plati banii pentru campania BGB din iunie-iulie 2015(premii tricouri,brelocuri si agende).Promoterii asteapta si intreaba des cand vin banii pentru activarea din CRF(pentru Cora au venit foarte repede),eu care am fost coordonator ce sa le spun?

    RăspundețiȘtergere
  12. de ce mai puneti in vanzare daca s-a terminat [romotia sintem in 27.09.2015?este corect?

    RăspundețiȘtergere
  13. Am gasit astazi,19.10 2015 capacul,, XXBERE0,5LXX ".Va rog sa-mi spuneti daca mai este valabil si cum se traduce? Dupa logica mea ,am castigat 20 de beri la cutie,insa prea tarziu.Sau poate promotia a fost data in consum in perioada 1-31 August, urmand ca toate capacele sa fie gasite ulterior.

    RăspundețiȘtergere

Atentie! Acceptam comentarii doar cu caracter informativ. Nu raspundem de neregulile care tin de promotii. Va rugam sa intelegeti ca nu suntem organizatorii acestora.