Facebook Like

marți, 6 ianuarie 2015

www.mereumaimult.ro Concurs Pall Mall [12 Ianuarie 2015 - 22 Februarie 2015]


NOUL CONCURS PALL MALL DIN SEPTEMBRIE 2015 :

HTTP://DESPREPROMOTII.BLOGSPOT.RO/2015/09/CONCURS-PALL-MALL-14-SEPTEMBRIE-2015.HTML



Noul Concurs PALL MALL 2015

 Pall Mall 2015

 Castiga un salariu de sef ca sa te bucuri de 365 de zile de sarbatoare!


Incepand cu 12 ianuarie 2015, Pall Mall a pregatit un nou concurs!
Inscrie codurile de pe taloanele gasite in pachetele de Pall Mall participante la concurs si semnalizate prin "365 de zile de sarbatoare!" incepand cu 12.01.2015 si pana pe 22.02.2015.
Codurile se trimit pe site-ul campaniei sau prin SMS la numarul 1833 (numar cu tarif normal)

Premii oferite :
- Un salariu de sef pentru tot restul anului, ca sa ai prilej de sarbatoare in fiecare zi
- 300.000 de premii

Premiile valoreaza 2.400.000 Lei (Tva inclus) si se pot ridica din benzinariile MOL si magazinele Inmedio










Pentru mai multe concursuri ne puteti urmari si pe pagina de facebook de mai jos (sau in postarile/bannerele de pe acest blog)

80 de comentarii:

  1. CUM PUTEM AFLA CARE ESTE CASTIGATORUL?SI PE CE DATA?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tragerea la sorti pentru desemnarea castigatorului Marelui Premiu se va efectua electronic in data de 24 Februarie 2015, in prezenta unei comisii formate din reprezentanti ai companiilor implicate in organizarea Campaniei si va fi asistata de un Notar Public.Vor publica pe site numele castigatorului.

      Ștergere
    2. cand se va publica?

      Ștergere
    3. cand se va publica

      Ștergere
    4. Cica s-ar fi afisat pe site. Dar logic, mi se parea sa se posteze ce premiu, unde s-a dus.Asa, imi da un search banal. Ce sa caut?
      In conditiile date, probabil nu sunt singura care gandeste ca odata cu lipsa listei de castigatori publica, probabil premiile nu s-au dat.

      Ștergere
    5. unde sa ne uitam sa vedem lista castigatorilor? nu arata nimic niciunde..!!!

      Ștergere
    6. Miroase a hotie tipic romaneasca...

      Ștergere
    7. Oameni buni , nu veti vedea niciodata nici un castigator, simplu : nu exista! Aceste provocari sunt smecherii de marcheting. Rusine !!!!!

      Ștergere
    8. RUSINE !!!!! Prostiti saracii oameni. Hai sa le zicem oamenilor ca exista OPC.

      Ștergere
    9. Daca scrii ceva ce deranjeaza cica se publica dupa aprobare. Din nou RUSINE !!!!!

      Ștergere
  2. Stie cineva de ce nu merge situl mereumaimult.ro ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  4. S-a lucrat la site pentru o functionare mult mai buna, ce vreti .. s-a supra incarcat baza de date :D Am introdus si eu vre-o 12 coduri promotionale alegand ca premiu de baza un cupon in valoare de 2.000RON - eMAG. Iar unul dintre codurile inscrise mi-a adus instant si un pachet de PallMall. Imi e putin greu sa inteleg sistemul, castigatorii premiilor vor fi anuntati pe 24 Februarie cu tragerea la sorti sau e valabil doar pentru marele premiu? Baga un reply mod.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe toata durata campaniei un participant poate castiga maxim: marele premiu, cate un premiu sarbatori, un premiu special, 3 brichete si 2 pachete de tigarete Pall Mall.

      Ștergere
    2. Sa inteleg ca l-am inteles bine .. pe data de 24 se vor face tragerile la sort iar cel mai norocos sa castige, indiferent de numarul de coduri bagate :)) asta e, tot inainte. Multumesc de raspuns :)

      Ștergere
    3. Interesant. Dar slabe sanse indiferent de nr codurilor trimese..

      Ștergere
    4. RUSINE DE SITE- exista OPC !!!!!!

      Ștergere
    5. In afara de 2 pachete de tigari, brichete si ceva ,,mizilicuri", nu se castiga nimic. Prin aceste concursuri la tigari (indiferent de marca) se spala bani grei. Daca va mai uitati intamplator la emisiunea lui Moise Guran de pe TVR 1 o sa aflati ca cea mai mare evaziune fiscala in Romania se face cu tigari si concursuri - bineinteles. Ar trbui sa scrie pe pachetul de tigari la fel ca pe capacele cu bere ,,mai incearca odata". Dar le vine randul, fiti fara grija. E o vorba romaneasca ,,Dumnezeu (D.N.A-ul) nu da cu parul, dar si cand da)...Le vine randul si lor, "putintica rabdare mon cher" si trece uraganul Katrina si pe la ei la firma.

      Ștergere
  5. Stie cineva de ce nu merge situl mereumaimult.ro ?

    RăspundețiȘtergere
  6. Stie cineva de ce nu merge situl mereumaimult.ro ?

    RăspundețiȘtergere
  7. E varza facut site-ul. Nu te poti conecta,nu poti baga codurile,spune ca ai parola gresita,nu poti acorda codul la ce doresti sa castigi....ce sa mai,te chinui 20 de minute sa bagi un cod. Frumos din partea lor

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inainte nu aveau problemele astea si ma refer la celelalte concursuri organizate de ei. Au probleme mari cu site-ul.

      Ștergere
  8. verificati nu merge sa alocam codueile pt premii

    RăspundețiȘtergere
  9. Premii
    sarbatori
    ,
    acordate prin
    tragere la sorti, la sfarsitul Campaniei
    (conform art. 8.2). Pe
    website
    -
    ul
    www.mereumaimult.ro
    sunt prezentate
    42 de premii, fiecare premiu corespunde unei sarbatori
    .
    Toate premiile pentru sarbatori sunt descrise in
    Art. 9 Premii
    .
    Pentru fiecare cod valid introdus
    ,
    participantii pot alege unul
    din
    cele
    42
    premii
    prezentate p
    e website
    ,
    fiecare alegere reprezentand o sansa
    in tragerea la sorti
    pentru premiul respectiv.
    In cazul in care, pana la sfarsitul campaniei, participantii nu isi
    aloca codurile acestor premii, acestia vor primi sanse la tragerea la sorti pentru premiul sa
    rbatorii din ziua
    introducerii codului nealocat
    (
    toate codurile nealocate de participant vor fi transformate in sanse la
    premiile aferente zilei de sarbatoare prezentate pe site, in ziua introducerii codului).
    La sfarsitul campaniei
    ,
    va fi desemnat prin tra
    gere la sor
    ţ
    i, cate un castigator pentru fiecare din cele
    42 de
    premii.

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu merge saitul dar stiti de ce sa trimitem codurile din tel sa ne taxeze si premiul este deja castigat de alti specific romanesc bafta

    RăspundețiȘtergere
  11. Unde pot pune codurile ca am cam 50 dar nu pot sa le inscriu nicaieri raspundeti va rog

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe site-ul www.mereumaimult.ro . Atentie! Un Participant poate introduce maxim 10 coduri valide intr-o singura zi, indiferent de metoda folosita pentru inscriere (website, SMS sau platforma mobil) pe perioada de desfasurare a acestei Campanii. Toate cele 50 de coduri le poti trimite in interval de 5 zile, 10/zi.

      Ștergere
  12. Daca am sters mesajul cu codul din greseala cu castigul cum îl mai recuperam

    RăspundețiȘtergere
  13. mi s-a blocat contul pentru ,,introducerea unui cod incorect,,. Nu am nici o vina , Asa este codul. Vreau sa continui cu alte coduri si nu stiu de unde ma pot debloca. Va rog
    sa-mi raspundeti. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  14. Am primit un sms cu un premiu instant...la ridicarea premiului trebuie prezentate cartonasele din pachet sau se face pe baza codului trimis prin sms?

    RăspundețiȘtergere
  15. Doar pe baza codului primit prin sms. Nu e nevoie de cartonase

    RăspundețiȘtergere
  16. Cupoanele cu coduri , mai avem nevoie de ele, dupa ce s-au introdus codurile, sau le putem arunca?

    RăspundețiȘtergere
  17. pentru ca plec din tara pot sa trec codurile la altcineva sau poate altcineva sa imi ridice premiul?

    RăspundețiȘtergere
  18. Eu mă-ntreb de ce nu există şi Anexa 2 la Regulament afişată, deşi în lista de premii se spune că valoarea unui cod introdus (% din salariul de şef) e trecută în Anexa 2... Iar pentru premiile speciale ('sărbătoarea mea') se specifica ultima zi de trimitere a descrierilor 9 februarie (parcă)... iar pe 9 februarie mesajul afişat de site era că înscrierile s-au terminat. Dubios.

    RăspundețiȘtergere
  19. Fratilor unde este lista ? cine a castigat? aa am inteles nimeni nu a castigat""))) lol

    RăspundețiȘtergere
  20. nu dau astia nimic fratilor...ne multumim cu o bricheta sau un pachet moca...ce telefoane, tichete...traim in Romania...

    RăspundețiȘtergere
  21. unde e lista cu CASTIGATORII?eu am gasit doar lista de clasament.clasament la ce?

    RăspundețiȘtergere
  22. eu nici macar clasamentul nu il vad :)))))

    RăspundețiȘtergere
  23. am o parere fffffffffffffffffff rea despre aceasta TEAPA fumatorilor

    RăspundețiȘtergere
  24. am o parere fffffffffffffff rea despre aceasta TEAPA fumatorilor

    RăspundețiȘtergere
  25. Si unde ai gasit lista de clasament?

    RăspundețiȘtergere
  26. eu am bagat aproape 135 -140 de coduri si la primele 20 am castigat 3 brichete si un pachet de tigari........iar pana la restu nu am mai primit nimic......am mai pus si pe alte numere de tel......si am castigat vreo 5 brichete.....am pus 115 coduri pe tel....si restu pe altele......dar am vrut telefonul mult.ma gandeam ca il castig maine fiind ziua mea.....dar nu a fost sa fie.....am impresia ca sunt la vrajeala puse....si marele salariu si premiile.......

    RăspundețiȘtergere
  27. eu am pus multe coduri si degeaba.....cred ca e la vrajeala

    RăspundețiȘtergere
  28. Răspunsuri
    1. nici mie nu mi-au afisat comentariul. le-am spus ca daca intr-o ora nu afiseaza pe sait cistigatorii, ii reclam la OPC sei ANPC. SI NU GLUMESC. ESTE EXCROCHERIE CE FAC EI.

      Ștergere
  29. am intrat pe CISTIGATORI si nu este nimic

    RăspundețiȘtergere
  30. de ce nu se afiseaza cistigatorii ????? asa ar fi normal.

    RăspundețiȘtergere
  31. "În urma tragerii la sorţi au fost desemnaţi câştigătorii. Îi felicităm şi sperăm că vor avea un motiv de bucurie în fiecare zi." si pe urma este scris "cauta". ce sa cauti ????????? NU EXISTA NICI O LISTA. AFISATI CISTIGATORII, ASA ESTE CORECT.

    RăspundețiȘtergere
  32. "În urma tragerii la sorţi au fost desemnaţi câştigătorii. Îi felicităm şi sperăm că vor avea un motiv de bucurie în fiecare zi." ???????? NU ESTE CORECT CUM PROCEDATI. SI CRED CA TOATA LUMEA ESTE DE ACORD CU MINE SA AFISATI LISTA CU NUMELE CISTIGATORILOR. OPERATORUL 37 ARE ACEASTA OBLIGATIE.

    RăspundețiȘtergere
  33. de ce nu ati afisat comentariul meu de acum 5-10 minute ? daca in maxim 1 ora nu afisati cistigatorii pe sait, va reclam la OPC. plus ca nu avem de unde sa stim daca extragerile au fost facute corect.

    RăspundețiȘtergere
  34. Nu apare nimic pe site-ul de la Pall Mall, pisam-as pe ei de muisti. Cand e vorba sa ia ceva imediat se mobilizeaza. Cand vine vorba sa dea ceva se evapora toti.....

    RăspundețiȘtergere
  35. nu sa afisat nimic pe site nu am ancredere an campania astora am introdus si eu vreo 20 coduri astept sa vad acstigatorii pe site

    RăspundețiȘtergere
  36. Numai banii nostri le intereseaza. Haideti sa ne lasam de fumat!!! ��

    RăspundețiȘtergere
  37. Asa este mare abureală cu premile astea.

    RăspundețiȘtergere
  38. Aveti mare dreptate unde e afisata lista cu cistigatiri

    RăspundețiȘtergere
  39. Aveti mare dreptate pe ce sait se afla lista cu cistigatori va rog frumos

    RăspundețiȘtergere
  40. Isi impart premiile intre ei....

    RăspundețiȘtergere
  41. Mereumaimultamuie!!!! Asta primim de la promotie!!!!

    RăspundețiȘtergere
  42. A câștigat cineva ceva? Dați-mi și mie dacă da!! :))

    RăspundețiȘtergere
  43. A câștigat cineva ceva? Dați-mi și mie dacă da!! :))

    RăspundețiȘtergere
  44. da eu am castigat samsung g s5

    RăspundețiȘtergere
  45. tigarile f,bune de calitate dar oamenii de la organizare zero barat

    RăspundețiȘtergere
  46. Am sunat la infocons si mi-au zis ca in maxim 48 de ore v-or fi anuntati castigatorii telefonic si ca publicarea lor pe site poate dura in functie de validarea castigatorilor...nu stiu ce sa cred.

    RăspundețiȘtergere
  47. nu gasesc lista cistigatorilor

    RăspundețiȘtergere
  48. da am castigat eu o saltea m au sunat ei chiar este adevarat concursul

    RăspundețiȘtergere
  49. da am castigat eu o saltea m au sunat ei chiar este adevarat concursul

    RăspundețiȘtergere
  50. Din 60 de coduri introduse aveam si tot atatea speranțe nimic degeaba mi-am prăpădit plămânii.

    RăspundețiȘtergere

  51. Marius Ionut Spinu, Perisoru

    laptop Lenovo

    Ciprian Catalin Popescu, Ploiesti

    Voucher la Emag

    Irina Iuliana Trif, Clinceni

    PACHET SPA ÎN POIANA BRAşOV

    Adrian Catalin Miu, Bucuresti

    kit outdoor Himalaya

    Vasile Pantelimon Lupsa, Targu Jiu

    Voucher de combustibil

    Adrian Mandache, Pantelimon

    voucher ALTEX

    Alexandru Cristian Cantoneanu, Lugoj

    set de mic dejun

    Ionut Alexuta, Botosani

    voucher online la F64

    Maria Gherghel, Deva

    voucher Praktiker

    Melinda Papik, Oradea

    APARAT FOTO CANON

    Alexandru Alin Achim, Ploiesti

    Espressor KRUPS

    Adriana Neghina, Ramnicu Valcea

    excursie În grecia

    Mihaela Antigona Marinescu, Slatina

    sistem audio Sony şi BOXE pentru maşină

    Cornelius Vasile Sacota Schuster, Brasov

    Aspirator iRobot Roomba

    Mihai Gabriel Bazavan, Dealu mare

    set de saltea şi perne Memory Foam

    Cristina Dimera Teodor, Barlad

    excursie la paris

    Bogdan Mihail Tanase, Pitesti

    excursie culinara

    Arpad Kovacs, Tusnad

    set karaoke

    Romeo Cristian Kudor Bandi, Sancraiu

    bicicletă Electra Townie

    Andrei Ilie Ardelean, Baia Mare

    tabletă Samsung Galaxy Note Pro

    Ruxandra Mirabela Toma, Campulung

    Bilete la Sziget Festival

    Ionut Alec, Tarnaveni

    excursie la Amsterdam

    Constantin Catalin Matei, Pitesti

    weekend surpriză în Europa

    RăspundețiȘtergere
  52. NU ATI AFISAT DECIT 23 DE CISTIGURI DIN 300.000 PREMII. UNDE SINT RESTUL DE 299977 DE PREMII ??????? LE-ATI IMPARTIT INTRE VOI ?????? SI DE CE NU ATI AFISAT CINE A CISTIGAT PREMIUL CEL MARE, SALARIUL ??????

    RăspundețiȘtergere
  53. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  54. dc nu ma pot loga, imi cere sa fac cont nou.dc?

    RăspundețiȘtergere

Atentie! Acceptam comentarii doar cu caracter informativ. Nu raspundem de neregulile care tin de promotii. Va rugam sa intelegeti ca nu suntem organizatorii acestora.