Facebook Like

luni, 20 martie 2017

Concurs Pall Mall RightNow [20.03.2017 - 07.05.2017]

Incepand cu data de 20 martie 2017. Pall Mall a dat startul unei noi campanii promotionale denumite "Pall Mall RightNow". 



Inscrie codul promotional gasit in capacele pachetelor participante la promotia pall mall pe www.mereumaimult.ro . Pentru a putea inscrie aceste coduri,va trebui sa te inregistrezi pe site-ul campaniei folosind un cod valid, apoi sa confirmi cu codul primit prin sms pe numarul folosit la inregistrare.


Premiile oferite sunt urmatoarele :

Premiul cel mare :  Vacanta de 20.000 EURO 

Premii saptamanale : Iphone 7, Bicicleta Pegas,  Ceas Suunto Traverse Amber,Canon EOS 100D

Premii surpriza : Boxa portabila JBL

Premii instant : Pachete de tigarete Pall Mall , Brichete


Mult succes!





44 de comentarii:

  1. Ce cod trebuie sa folosesc cand creez contul?

    RăspundețiȘtergere
  2. Un link direct catre regulament a gasit cineva care s-a putut loga pe site? Poate publica cineva linkul catre regulament.

    RăspundețiȘtergere
  3. coduri procurate saptamana trecuta NU sunt valabile. am coduri adunate de vreo 10 zile. nici unul nu functioneaza!

    RăspundețiȘtergere
  4. de ce nu merge sa faci cont codul este incorect cum asa stie cineva ?

    RăspundețiȘtergere
  5. De ce nu merge sa faci cont toate datele sunt corecte dar spune sa bifez particip la promotie ceia ce nu exista in formular .

    RăspundețiȘtergere
  6. Din ce benzinarii pot sa iau pachetele?

    RăspundețiȘtergere
  7. Am trimis sms si nici o miscare

    RăspundețiȘtergere
  8. Si mie la fel imi spunea sa bifez participarea la promotie si am sunat la ei si mi-a facut fata de la relatii cu clientii cont si acum merge sa introduc codurile.

    RăspundețiȘtergere
  9. Vă trebuie ei un cod la nr de tel înregistrat acela trebuie scris și un cod de la pachetul de tigari

    RăspundețiȘtergere
  10. Vă trebuie ei un cod la nr de tel înregistrat acela trebuie scris și un cod de la pachetul de tigari

    RăspundețiȘtergere
  11. De unde ridic premiile ?

    RăspundețiȘtergere
  12. Sunt niște hoți, am avut 10 premii alocate pentru un produs, nu a trecut săptămâna pana când se trăgea la sort, și mai am doar 2 premii alocate. Boxa nu cred ca a câștigat nimeni sau vreunul dintre premiile spuse de ei. Doar brichete și pachete de țigări, unul la 20. Hoți mincinoși.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am bagat 800 de coduri si nu am castigat un amarat de ceas ce sa mai zic de boxa sau alte premi mari sigur e hotie pana la sfarsitul concursului

      Ștergere
    2. Hotie pe fata nu am castigat din 800 de coduri un ceas lasatio in fasole cu tot cu campania vostra de nimic si nu mai mititi oameni rusine

      Ștergere
  13. unde aveti centrele de premiere ?

    RăspundețiȘtergere
  14. Am ridicat astazi boxa JBL de oa pall mal deci e criminala multumesc pentru ea

    RăspundețiȘtergere
  15. Mie nu mi au dat sms cu codul de retragere al premiului. Am castigat 2 pachete de tigari si nu mi au dat sms..o sa sun la ei!

    RăspundețiȘtergere
  16. Asa am patit si eu am bagat 19 coduri din care 10 coduri pe o bricheta, 2 coduri pe un pachet de tigari, 5 coduri pe care au ramas introduse si 2 nu au mers introduse(cod incorect).

    RăspundețiȘtergere
  17. Imi spune sa introduc un nume cu 3 caractere... unde?

    RăspundețiȘtergere
  18. Bună ziua am și eu o mare problema când mă duc sa îmi ridic premiile angajați de la benzinarile mol refuza sa îmi dea premiile spun ca nu mai funcționează aplicațile va bateți joc de jucători incopetenti ce sunteți o firma de că cât sunteți și de niște incopetenti

    RăspundețiȘtergere
  19. De ce nu poți să bagi mai multe coduri ?
    De ce doar 15 coduri pe săptămână asta e o mare cacialma pe bune !!!

    RăspundețiȘtergere
  20. Bună ziua am fost acum 10 minute sa îmi ridic un pachet de țigări ce la câștigat și nu vor sa mi dea de oare ce cică leat luat aplecați așa spun angajați din benzinarile mol fc ce va va rog

    RăspundețiȘtergere
  21. De unde pot ridica premiile???

    RăspundețiȘtergere
  22. De unde pot ridica premiile Galati ?

    RăspundețiȘtergere
  23. acum mai este valabila campania?Toate pachetele au si acum cod

    RăspundețiȘtergere
  24. unde se introduce codul de pe pachetul de pall mall?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ITI FACI CONT PE WWW.MEREUMAIMULT.RO

      TREBUIE SA DAI UN NUMAR DE MOBIL [CA SA PRIMESTI SMS CU PREMIUL] SI DATELE TALE REALE.

      NU STIU DACA SE CASTIGA CEVA EU PANA ACUM NU AM LUAT NIMIC :(

      Ștergere
  25. Eu am introdus cel puțin vreo 200 de coduri poate și mai bine de când e acest concurs și nimic. Sânt niste hoți și gunoaie,fraeresc lumea .Iar codurile ce se aloca pt premiile puse la săptămână nici nu mai vb. Rușine să le fie.

    RăspundețiȘtergere
  26. Vreau sa fac un cont cum pot sal fac

    RăspundețiȘtergere

Atentie! Acceptam comentarii doar cu caracter informativ. Nu raspundem de neregulile care tin de promotii. Va rugam sa intelegeti ca nu suntem organizatorii acestora.