Facebook Like

sâmbătă, 20 iulie 2013

„Mega Image – Asculta-ti pasiunile!” 10-30 iulie

Intra pe pagina de Facebook Mega Image Romania www.facebook.com/MegaImageRomania si da-le like , dupa care poti intra in aplicatia de Facebook „Concurs - Asculta-ti pasiunile!”.Acolo va trebui sa completati formularul de inscriere cu datele personale.
Este permisa o singura inscriere in Campanie  pentru fiecare persoana.
Premii mici: 1 set de vinuri Gramma (un set contine 3 sticle de vin) 6premii/saptamana
Premii mari: Un voucher de turism pentru o excursie la crama de vinuri Gramma 1premiu/saptamana

Pt mai multe detalii cititi regulamentul: http://www.interactions.ro/fbappClients/asculta-ti-pasiunile/files/regulament.pdf

2 comentarii:

  1. buna,am si eu o intrebare unde pot vedea castigatorii concursului ptr premiul mic de un se te vinuri Gramma ptr ka am fo sunat si mi s spus ka am castigat un set de vinuri Gramma.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite aici: https://www.interactions.ro/fbappClients/asculta-ti-pasiunile/files/castigatori.pdf
      Scuza-mi intarzierea! Bafta in continuare!

      Ștergere

Atentie! Acceptam comentarii doar cu caracter informativ. Nu raspundem de neregulile care tin de promotii. Va rugam sa intelegeti ca nu suntem organizatorii acestora.