Facebook Like

joi, 4 iunie 2015

Pall Mall ''Castiga 150 cai putere in stilul tau" 2 iunie – 26 iulie 2015

A inceput noul concurs Pall Mall !! Detalii aici : http://desprepromotii.blogspot.ro/2017/03/concurs-pall-mall-rightnow-20032017.html




Concurs Pall Mall (2 Iunie - 26 Iulie 2015)





Inscrie codul din interiorul pachetelor participante pe site-ul www.mereumaimult.ro sau trimite-l prin SMS la 1833 pentru o şansă de câştig.

Codul se gaseste aici :


MARELE PREMIU

Fiecare cod înscris reprezintă o şansă în plus la marele premiu: o maşină Volkswagen care se potriveşte cel mai bine stilului tău.

PREMII ÎN STILUL TĂU

Poţi să-ţi aloci codurile disponibile oricărui premiu care ţi se potriveşte, din orice categorie, şi îl poţi câştiga prin tragere la sorţi în data de 28 iulie 2015. Mai multe coduri, mai multe şanse de câştig.
PREMII INSTANT

Orice cod valid înscris îţi poate aduce instant un pachet sau un tricou inedit.
În cazul în care ai câştigat, vei primi un SMS cu un cod unic special pe baza căruia îţi vei putea ridica premiul din centrele de premiere în perioada 8 iunie – 2 august 2015.






50 de comentarii:

  1. Abia asteptam sa inceapa.
    Am vazut in pachete codul.
    Dar pe talonul din pachet... nici un detaliu.
    Docamdata.. nu am castigat nimic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se castiga. Eu am luat un pachet. Spor si voua la castigat!

      Ștergere
    2. eu am luat si pachet si tricou, astept telefonu:)) !

      Ștergere
  2. eu am luat si pachet si tricou , astept telefonu ! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua! Participa la concurs si cei din retelele mobile rds/rcs digi?

    RăspundețiȘtergere
  4. e facatura am bagat 4 coduri si nimic

    RăspundețiȘtergere
  5. In sfarsit...
    Dupa 5 coduri (inclusiv cel folosit la inscriere)
    Am castigat un tricou.
    Dar am citit regulamentul oficial al concursului.
    Si am dedus asta:
    "Pe toata durata campaniei un participant poate castiga maxim: marele premiu, cate un premiu din
    cele 15 din categoria „Premii in stilul tau”, 3 pachete de tigarete Pall Mall si un tricou."

    RăspundețiȘtergere
  6. Am gresit scriind vechiul meu nr care nu mai exista si nu pot sa vad codul daca castig.Cum fac sa imi fac alt cont cu noul meu numar?

    RăspundețiȘtergere
  7. Amgresit scriind nr meu vechi si nu am cum sa vad codul in caz ca am castigat ceva.Cum fac sa imi fac alt cont cu noul meu numar?

    RăspundețiȘtergere
  8. Am primit un cod prin sms...cum procedez ? Cand intru pe site si fac cont si la sfarsit cere cod spune ca nu e valabil codul meu...nu am cod de la pachet ...l-am primit prin sms !!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ala e cod BONUS! Trebuie sa te inregistrezi intai cu cod din pachet apoi sa il bagi pe cel bonus.

      Ștergere
  9. Intru pe site si fac cont , complectez toate campurile obligatorii , si la sfarsit cere codul de pe pachet , i-mi spune ca nu este valabil , Va rog dati-mi un sfat , am gresit cu ceva ca nu inteleg , tot ce s-a cerut am introdus datele personale, apoi codul exact cum este pe pachet, ce se intampla ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incearca sa il scrii exact ca in capacul pachetului de tigari.
      Adica cu litere MARI si litere mici.
      Dau un exemplu:
      Ab16Ba
      Si fi atent, sa nu te pacalesti sa confunzi litere gen:
      Q cu D
      Sau U cu V
      Ca astia au bagat tot alfabetu...
      Nu ca la alte concursuri, unde lipsea Q U V

      Ștergere
  10. Vezi ca 9 s-ar putea sa fie "g" sau "q"

    RăspundețiȘtergere
  11. Vezi ca 9 s-ar putea sa fie "g" sau "q"

    RăspundețiȘtergere
  12. Aveti un cod pt pall mall va rog frumos

    RăspundețiȘtergere
  13. Marius Marculescu18 iunie 2015 la 22:40

    Am introdus un cod gresit de mai multe ori si sunt blocat de o saptamana.Ce faceti mai oamenilor,voi nu gresiti,mai sunt si oameni care nu stau asa bine cu vederea asa ca deblocati-ma ! Ce asteptati sa ma rog de voi?Codurile sunt scrise prea mic si le vad cu lanterna ca le confund.Eu zic ca atata timp cat cumpar tigari este normal sa ma deblocati.

    RăspundețiȘtergere
  14. site-ul nu functioneaza!!! haideti sa facem sesizari la OPC! toti cei care cumparam ca prostii Pall Mall! Chiar e bataie de joc!

    RăspundețiȘtergere
  15. De 3 zile incercsa imi fac un cont pe site si nu functioneaza.. am trimis peste 10 coduri si nimic.. cred ca e o mare hotie. Rusine

    RăspundețiȘtergere
  16. Am bagat un cod de 5 ori si nu stiu cum sa procedez sa mi-l deblocheze la sectiunea "Opinia Mea".. ce fac ?

    RăspundețiȘtergere
  17. Bagati-le in fund, amice.... Lasa-te de fumat! :))

    RăspundețiȘtergere
  18. ISI BAT JOC PREMII NU AU DE O LUNA IN CENTRELE DE PREMIERE, AU IN CAMPANIE PACHETE DE TIGARI FARA CODURI CU ACELASI DESIGN SI TOT ASA IS HOTARIT SA II RECLAM PE ACESTI SARLATANI!!

    RăspundețiȘtergere
  19. unde se intoduc codurile ???

    RăspundețiȘtergere
  20. cum frate la 98 de coduriiiii bagare sa castig doar un pachet de tigari :)))

    RăspundețiȘtergere
  21. din 350 de coduri am luat 3 pachete si un tricou.iar azi e extragerea si am asteptat pana acum,dar nu a fost nimic...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta pentru ca, conform regulamentului atat este maximul pe care se poate castiga de pe un cont.

      Ștergere
  22. Castigatorii se vor afisa pe site !

    RăspundețiȘtergere
  23. unde putem vedea castigatorii ?

    RăspundețiȘtergere
  24. Unde sunt afisati caftigatorii ??????

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar asa ! Unde putem vedea si noi o lista cu castigatorii ?

      Ștergere
  25. 3 pachete si 1 tricou se pot castiga asa zice la regulament dar concursul in sine e la misto

    RăspundețiȘtergere
  26. NICI EU NU GASESC LISTA CASTIGATORILOR VREO 30 DE CODURI AM SCRIS SI NIMIC .ESTE O FACATURA SI ARANJAMENT ....MA POATE INDRUMA CINEVA DACA A VAZUT SAU UNDE SA-L CAUT LISTA CASTIGATORIILOR

    RăspundețiȘtergere
  27. TEAPA pe fata Fratilor , ieu cu toti pe care i-am intrebat nu au gasit lista castigatorilor . Habarn nu am daca exista vreuna . daca stiti voi ceva publicati aici unde gasim lista .Stima

    RăspundețiȘtergere
  28. CUM GASIM LISTA CASTIGATORILOR SI UNDE

    RăspundețiȘtergere
  29. Pe site zice ca se vor afisa dar nu am vazut nimic, eu am inscris 320 de coduri si n-am castigat niciun pachet, doar un tricou. Am incercat sa trimit mesaj la 'Opinia mea' dar nu se poate trimite.

    RăspundețiȘtergere
  30. Cand se afiseaza lista castigatoriilor?Cred ca e o mare facatura.Mare rusine Pall Mall!

    RăspundețiȘtergere
  31. Rusine teparilor.o sa pierdeti foarte mult.eu unul imi voi lua electronica.

    RăspundețiȘtergere
  32. Rusine teparilor.eu unu voi trece la electronica

    RăspundețiȘtergere
  33. Marian Boian, Curtea De Arges

    BIBLIOTECĂ

    Lili Albastroiu, Slatina

    EXCURSIE LA CASA MOŞULUI

    Georgeta Rozalia Haita, Oradea

    LAPTOP ASUS

    Raul Blendea, Timisoara

    SAMSUNG GALAXY S6 EDGE

    Cristina Popa, Buzau

    SONY ACTION CAM

    Vasile Misan, Cluj Napoca

    SONY DSC-HX300

    Romulus Leonard Spatar, Alba Iulia

    VACANŢĂ LA MARE

    RăspundețiȘtergere

Atentie! Acceptam comentarii doar cu caracter informativ. Nu raspundem de neregulile care tin de promotii. Va rugam sa intelegeti ca nu suntem organizatorii acestora.