Facebook Like

vineri, 27 februarie 2015

Un premiu pe minut! Concurs Winston [2 Martie - 10 Mai 2015]




Fii pe fază! Cu Winston poţi câştiga un premiu pe minut şi o experienţă de neuitat.

În plus, ai şansa de a trăi o experienţă muzicală inedită într-un loc în care petrecerile sunt la ele acasă.
Aventura începe pe 2 martie, aşa că intră în contul tău cu un simplu click pe butonul de mai jos şi redescoperă universul Winston.

 Freedom 15


Păstrează talonul din interiorul pachetului pentru validarea premiilor. Promoția se desfășoară în perioada 2 martie - 10 mai 2015 și se adresează consumatorilor fumători cu vârsta de peste 18 ani. 
Valoarea totală minimă a premiilor este 2.203.303 lei (TVA inclus). 
Numărul total de premii este de 100.871: 
-100.800 de premii instant (1 premiu pe minut) constand in pachete si brichete Winston,boxe portabile si casti audio.
-70 de premii constând în câte un Smartphone Samsung Galaxy S5, care se acordă zilnic prin tragere la sorţi, exclusiv pentru participare pe website; 
-1 premiu constând într-o excursie la Ibiza și acces la Ibiza Parties (pentru 4 persoane, 1 caştigător şi 3 însoţitori) care se acordă prin tragere la sorți după finalizarea experiențelor de pe website-ul www.freedom15.ro




Regulamentul de participare/desfășurare este disponibil în mod gratuit oricărui solicitant la021.528 2196 (tarif normal, L-V 9:00-18:00) sau pe www.freedom15.ro. Tarif normal pentru SMS la 1896.






69 de comentarii:

  1. Nu va suparatii unde lasam codurile ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa ai credit .... Eu asa am castigat :)) 1 pachet de tigari , o bricheta si o boxa :D :::::.BAFTA.::::::

      Ștergere
    2. eu am castigat 5 pachete 1 perche casti si doua brichete bafta la toti fumatorii

      Ștergere
    3. am cot facut si nu pot accesa ca trebuie sa spun un cont pe care trebuie sa primesc pe telefon

      Ștergere
  2. Degeaba am accesat adresa mentionata. Nu functioneaza.

    RăspundețiȘtergere
  3. cARE-I CODUL DE CAMPANIE?

    RăspundețiȘtergere
  4. care e codul companiei/

    RăspundețiȘtergere
  5. care e pagina unde putem iscrie codurile campaniei

    RăspundețiȘtergere
  6. am incercat degeaba sit-ul dv
    incercati doar sa amagiti oamenii

    RăspundețiȘtergere
  7. de ce nu ma pot loga cu nici una din doua adrese? cumva e cacialma ? ptr. a face profit din banii de SMS-uri ?

    RăspundețiȘtergere
  8. la poll mall au fost seriosi ce facem
    ?

    RăspundețiȘtergere
  9. am incercat si eu sa bag codul dar ma lasa

    RăspundețiȘtergere
  10. neseriosi total va bateti joc de noi ,nu se poate trimite nici un cod ,pentru poll mall nota zece pentru voi nota minima

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da si eu cu pall mol am participat si e f ok fata de winston

      Ștergere
    2. da si eu cu pall mol am participat si e f ok fata de winston

      Ștergere
    3. din 42 coduri nici unul castigator aiurea

      Ștergere
  11. Eu am bagat.. 28 coduri.
    Am castigat o P*la..
    Dovada:
    http://www.4shared.com/photo/s_zcnxmIba/Screenshot_2015-03-10-11-44-24.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am bagat tot 28 coduri si amcastigat tot o p.....l. P...la este si ea cumva premiu?

      Ștergere
  12. Cum putem pune codul pe sait ca m-am cam inervat decind tot incerc si sparg tableta.

    RăspundețiȘtergere
  13. eu am castigat cateva pachete tigari ,mai incercati

    RăspundețiȘtergere
  14. marea pacaleala .amagirrea consumatorilor cu plimbari aiurea prin pagini prin website zeci de chestionare de comletat cu date personale ce nu au legatura inroducerea unui cod de pe talon urmat eventual de nr.de mobil sau o adresa de email....totul este o mare ABUREALA !!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Eu unu am castigat Tableta acum ast sa ajunga acasa de-si dureaza 30 de zile maxim...sunt curios cat de serioasa e campania si cei de la JTI(WINSTON)..
      Dar dupa 88 de coduri bagate deci e vorba de noroc...Revin cu un post cand ajunge tableta sa va zic ce si cum

      Ștergere
  15. de unde pot ridica pachetul de tigari? stie cineva?

    RăspundețiȘtergere
  16. Va voi face antireclama in mass media..Nu folositi domenii si siteuri fake,multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  17. Intrati pe sait bagati data nasterii .caboriti jos unde scrie new cont.bagati un cod din paketul de tigari si urmati instructiunile.o seara buna tuturor.

    RăspundețiȘtergere
  18. merge dar nu mai gasesc siti-ul care am acesat
    am bagat 13 coduri si nu mai gasesc siti :(((

    RăspundețiȘtergere
  19. Răspunsuri
    1. scriele in comentariu ca tot al winstonului e si asta

      Ștergere
  20. Imi spune si mie cineva daca a castigat un telefon din cele 70 ? Eu cred va este o mare pacaleala. Am bagat 29 de coduri si nu am castigat nici macar un pachet de tigari ori altceva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa cred si eu
      O maaaaare pacaleala
      Eu am trimis zeci de coduri si nu am castigat nici macar un pachet de tigari, tinand cint ca se castiga un premiu pe minut

      Ștergere
    2. Eu am castigat un telefon :D

      Ștergere
    3. RUSINE TEPARILOR

      Ștergere
    4. si eu am castigat un telefon

      Ștergere
  21. 163 coduri= 1 pachet de tigari :)), nu mai fiti asa revoltati pt 20 de coduri

    RăspundețiȘtergere
  22. Pe ce adresa de mail se trimite poza de confirmare

    RăspundețiȘtergere
  23. la 1000 de coduri primiti si voi un 1 pachet, ce mai de pl campanie

    RăspundețiȘtergere
  24. De unde se ridica premiile

    RăspundețiȘtergere
  25. Nu va mai chinuiti totul e facut pt marketing.Telekom R. au avut un concurs unde chiar s-au castigat premii,eu am castigat doua tablete si mai multe vaucere si cunosc o persoana care si premiu mai mare ca si valoare dar la astia e o mare vrajala

    RăspundețiȘtergere
  26. am introdus 78 de coduri, nimic?

    RăspundețiȘtergere
  27. Eu unu am castigat Tableta acum ast sa ajunga acasa de-si dureaza 30 de zile maxim...sunt curios cat de serioasa e campania si cei de la JTI(WINSTON)..
    Dar dupa 88 de coduri bagate deci e vorba de noroc...Revin cu un post cand ajunge tableta sa va zic ce si cum

    RăspundețiȘtergere
  28. la ce ora are loc extragerea zilnica si cum afli daca ai castigat

    RăspundețiȘtergere
  29. am castigat o tableta numele meu szocsi rudolf

    RăspundețiȘtergere
  30. SUNT NISTE HOTI CA AM INCERCAT SA BAG CODURILE SI NU MERGE

    RăspundețiȘtergere
  31. si eu experinta ca nu mai trimit coduri

    RăspundețiȘtergere
  32. Nu e vrajeala..eu in tot anul am castigat,,ultima data de exemplu un voucher de 500 lei o boxa portabila si nici nu stiu cate pachete de tigari si brichete,dar ma joc de 4 ani :) bafta tuturor :)

    RăspundețiȘtergere
  33. E prima data când joc . Am introdus 23 de coduri și am câștigat 3 brichete :)

    RăspundețiȘtergere
  34. Vreau sa șterg nr.din baza de date

    RăspundețiȘtergere

Atentie! Acceptam comentarii doar cu caracter informativ. Nu raspundem de neregulile care tin de promotii. Va rugam sa intelegeti ca nu suntem organizatorii acestora.