Facebook Like

vineri, 23 august 2013

“Hochland 20 de ani” 2 Septembrie – 27 Octombrie 2013

Cumpara orice produs din gama de branza topita triunghiuri /felii, cascaval sau telemea de vaca si inscrie codul unic de pe ambalaj pe www.hochland20deani.ro.Zilnic 10 castigatori vor alege oricare 2 din cele 10 premii, unul pentru el si altul pentru persoana draga lui.
Lista produselor dintre care castigatorii isi pot alege premiile este:

CAMERA FOTO COMPACTA CANON A1400B+4GB+GEANTA

IPOD SHUFFLE APPLE 2GB colour
CASTI SONY MDR-ZX600

MIXER VERTICAL PHILIPS HR1613
APARAT DE GATIT CU ABURI TEFAL VC1006

GRATAR TEFAL BG1203
ESPRESSOR deloghi, EC5 800W,EC5 4 bar, selector aroma, negru

GPS 5’’ Serioux UrbanPilot Q550T ,2500MHz, 128MB RAM, 4GB, harta Romania

MASINA INGHETATA DE LONGHI IC8500

Set carti Jamie Oliver (3 carti)

La finalul Promotiei vor fi acordate 20 de premii, fiecare constand in cate o excursie in destinatia favorita din Europa, sub forma unui voucher/cupon de calatorie, in valoare unitara de 4500 RON (TVA inclus).Cu acest voucher/cupon de calatorie, castigatorii se pot prezenta la agentia de turism partenera (.Aerotravel.), si pot achizitiona orice pachet de calatorie, atata timp cat se incadreaza in suma de 4500 RON (TVA inclus). Daca valoarea pachetului de calatorie depaseste suma de 4500 RON (TVA inclus), castigatorul poate achita diferenta. In situatia in care pachetul de calatorie ales are o valoarea mai mica de 4500 RON (TVA inclus), castigatorul nu va primi diferenta in bani.

Va tinem la curent cu noutatile pe pagina de Facebook: https://www.facebook.com/ConcursuriSiPromotii

41 de comentarii:

  1. =))) ce nu intelegeti frate din 2 septembrie incepe ? 2 sau septembrie?

    RăspundețiȘtergere
  2. Concursul nu se desfasoara pe acest blog. Pastrati-va sansa pentru inceperea promotiei de pe site-ul oficial www.hochland20deani.ro .

    RăspundețiȘtergere
  3. unde bag codul ca nu-mi apare nicio sectiune

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca incepe pe 2 septembrie concursul, cum sa bagi codul acum? Ce nu e clar?

      Ștergere
    2. da unde il bagi

      Ștergere
    3. Asteapta si ai sa vezi. Site-ul nu este terminat. Aveti oameni buni rabdare. Cititi cu atentie ce este scris mai sus.

      Ștergere
  4. bafta tuturor....de la 2 septembrie:))

    RăspundețiȘtergere
  5. buna,ma ajuta si pe mine cineva?eu nu stiu cum sa -mi fac contul sau nu se poate face decat dupa 2 sept?

    RăspundețiȘtergere
  6. multumesc,bafta tuturor!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. e 2 sept...cum se face contul ca nu i dau de cap,poate ma ajuta cineva,ms

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am incercat si eu dar nu merge..Nu am idee care e problema. Mai incearca pe timp de zi. Bafta!!

      Ștergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  9. unde ati scris codul eu nu gasesc

    RăspundețiȘtergere
  10. nu merge scrie cod invalid ce are.acum dimineata am cumparat cutia de branza sa imi raspunda cineva DE CE NU MERGE SA INTRODUC CODUL

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mine a mers acum. E posibil sa fi fost vreo problema la site.

      Ștergere
  11. ESTE O MARE PACALEALA INTRODUC CODUL SI APARE INVALID DE CE NU VALIDEAZA

    RăspundețiȘtergere
  12. acum la 17 functioneaza, nu am cistigat nimic

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am participat si eu cu cateva coduri si tot nimic. Se aleg anumite momente ale zilei in care se castiga premiile acelea, dar sunt toti participantii inscrisi pentru marele premiu . Bafta tuturor la castigat!

      Ștergere
  13. azi e 3 septembrie si nu apare nici o rubrica pt introducerea codului!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai intrat pe www.hochland20deani.ro ??? Ma cam indoiesc de ce spui tu. Am intrat zilnic pe acest site si scrie mare "Codul tau" pe o inima. Mai intai citeste te rog tot ce e scris in articol si pe urma mai vorbim.

      Ștergere
  14. La fel si eu am participat cu 8 coduri sau mai multe ,insa prin momente castigatoare ,nu mi se pare corect.Corect ar fi prin tragere la sorti asa cum se trage la loto,bingo si alte concursuri acesta se numeste noroc ,nu cad doresc ei sa ne aleaga noua ,momentele castigatoare inpuse de ei .Poate data viitoare la urmatoarele concursurii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarat. Nu prea e corect, insa e dreptul lor sa aleaga modalitatea de premiere. Fiecare companie isi face propriile reguli pe care le publica intr-un regulament. Participantul trebuie sa fie de acord cu toate mentionarile din acel document. Prin urmare..nu ai ce sa schimbi.

      Ștergere
  15. minciuni mari cu toate premiile am bagat 3 coduri care au disparut dupa fisier in 2 zile.

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu e deloc pacaleala,eu am castigat,yupiiii,m au sunat,urmeaza sa primesc premiile acasa,am mai participat in trecut si am castigat la fel 100 euro pe care i am primit tot acasa,bafta tuturor

    RăspundețiȘtergere
  17. XV79U455 -Multa bafta tuturor!!!

    RăspundețiȘtergere
  18. As vrea sa castig ceva din cele 10 cadouri!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bafta multa atunci! Stii cum e vorba aia...nu joci, nu castigi.

      Ștergere
  19. Dupa ce trimiti codul in at timp o sa primesti raspuns,daca ai castigat sau nu??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Primiti pe loc raspunsul daca sunteti castigatorul a unui premiu instant si veti fi contactat telefonic in maxim 5 zile lucratoare pentru validare. Pentru tragerea la sorti care va avea loc pe data de 31.10.2013 se procedeaza la fel. Dupa aflarea castigatorilor, aceastia vor fi contactiati telefonic in maxim 5 zile lucratoare.

      Ștergere
  20. Si eu la asta ma intreb.Am trimis codul de 3 zile si inca nu am primit nici un raspuns.Datele au fost completate corect.

    RăspundețiȘtergere
  21. Primiti pe loc raspunsul daca sunteti castigatorul a unui premiu instant si veti fi contactat telefonic in maxim 5 zile lucratoare pentru validare. Pentru tragerea la sorti care va avea loc pe data de 31.10.2013 se procedeaza la fel. Dupa aflarea castigatorilor, aceastia vor fi contactiati telefonic in maxim 5 zile lucratoare.

    RăspundețiȘtergere
  22. de ce nu apare pagina unde trebuei sa introduci datele personale pentru concurs? am scris codul in inimioara si nu mai apare nimic ............

    RăspundețiȘtergere
  23. am scris cod pe inima si nu-l pot trimite!vb de date pers unde le-ati scris?cand ati ales premiile?am mai participat la conc.nu am castigat nimic,nu stiu daca este pe bune acest conc.sau altele!daca am cumparat produse am zis sa incerc.cand voi castiga ceva voi crede in campaniile lor,pana atunci bafta norocosilor!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stim de ce nu va apare formularul de inscriere. Site-ul lor a avut probleme din prima zi, asa ca nimic nu e exclus. Puteti sa ii contactati personal pentru nelamuriri. Pe site-ul lor, in josul paginii gasiti scris CONTACT . Le puteti trimite intrebari acolo. Daca se va obosi cineva sa va raspunda, atunci e bine. Concursul este pe bune. Sunt acte oficiale care atesta acest lucru. Motivul pentru care nu ati fost unul dintre castigatori este ca sunt foarte multi participanti. Ceea ce nu inteleg multi este ca poti juca o singura data si sa castigi sau sa joci toata viata si sa nu castigi nimic. Dupa cum ti-e norocul. Bafta in continuare!

      Ștergere
  24. va bateti joc de oameni si ce daca nu sunt din bucuresti ,timisoara sau alte orase mari nu am voi si eu sa castig sunteti ne serios nu am incercat o data am incercat de mai multe ori cu codurile voastre dar niciun rezultat ce daca sunt de la munte si eu am drepturi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va plangeti degeaba aici. Nu va aude nimeni pentru ca noi nu suntem organizatorii. Fara suparare, dar m-am saturat sa explic la fiecare ca aici e un fel de prezentare a tuturor promotiilor fara sa avem vreo legatura cu organizatorii acestora.

      Ștergere

Atentie! Acceptam comentarii doar cu caracter informativ. Nu raspundem de neregulile care tin de promotii. Va rugam sa intelegeti ca nu suntem organizatorii acestora.