Facebook Like

duminică, 8 septembrie 2013

"Castiga 100 euro/zi" 20septembrie-3noiembrie 2013

Castiga cu : Snickers 50g, Snickers 75g , Twix 50g, Mars 47g, Bounty 57g (cu ambalaj promoţional) din 20 septembrie. Inscrie codurile unice gasite sub ambalaj inscriindu-te pe site-ul http://www.100europezi.ro si poti castiga 100 euro zilnic, timp de 45 de zile. Regulamentul oficial nu este facut public momentan, insa urmariti site-ul pentru a afla mai multe detalii cu privirea la campanie. 

Succes la castiguri!


Va tinem la curent cu noutatile pe pagina de Facebook: https://www.facebook.com/ConcursuriSiPromotii

15 comentarii:

  1. buna ziua ,va rog sa ne explicati cum este concursul ,nu vad niciun formular in care sa inscriem codul si datele personale

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua!Fiind prima zi banuiesc ca atunci cand ati incercat dumneavoastra site-ul nu a fost pus la punct. Acum puteti intra pe site-ul http://www.100europezi.ro si acolo introduceti data nasterii, dupa care apasati Intra pe site. Pasul urmator este sa accesati sectiunea de sus aflata pe pagina: Creează-ţi un cont . Va apare formularul de inscriere. Sper ca v-am fost de ajutor si imi cer scuze de intarziere. Pentru alte informatii va stau la dispozitie. O zi frumoasa va doresc!

      Ștergere
  2. este o minciuna concursu eu am introdus 7 coduri si nu am castigat nimic

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am introdus 11 si tot nimic. Sunt foarte multi care participa. Mai incearca. Multa bafta!

      Ștergere
    2. Sunt 45 de premii a cate 100 euro, dintre care din numarul total de coduri inscrise o singura persoana pe zi ia banii. Sunt sanse mici de castig , iar premiul mic.

      Ștergere
  3. e o prostie, in primul rand saitul e de rahat, imi apare intr-una sa bag data nasterii si tot ma trimite la pagina principala, nici macar cont nu por sa-mi fac :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate. Am incercat acum sa creez un cont si tot asa mi se intampla. Ma trimite la pagina principala. Proasta organizare..Ce sa zic, mai incearca si multa bafta! Poate isi revine.

      Ștergere
  4. eu cand dau creaza cont ma da iar la data nasterii, si dupa ce o introduc din nou, ma da la pagina principala..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este. Am verificat. In mod normal trebuia sa iti poti face cont. Nu te pot ajuta cu aceasta informatie (din ce cauza nu merge) deoarece nu tine de acest blog. Noi doar prezentam anumite promotii si ii informa, pe oameni despre ele. Aceste erori ale site-ului nu sunt scrise sau motivate undeva oficial. Te pot sfatui sa mai incerci si multa bafta!

      Ștergere
  5. de ce imi spune mereu ca nu am completat toate campurile obligatorii? cand am facut asta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cel mai probabil ai omis un camp. Da-mi mai multe detalii ca sa te pot ajuta.

      Ștergere

Atentie! Acceptam comentarii doar cu caracter informativ. Nu raspundem de neregulile care tin de promotii. Va rugam sa intelegeti ca nu suntem organizatorii acestora.